fredag 13 januari 2012

Gofika





Jag hade en baktanke med att vara snäll och bjuda barnen på fika.

Min baktanke heter semla.
Årets första, men inte sista.


13 kommentarer:

  1. Gillar inte alls semlor. Men desto fler till dig! :-D

    SvaraRadera
  2. Du är SMART du...minsann.
    Jag kanske kan få gå smartkurs hos dig?

    SvaraRadera
  3. Semla... Känns ju helfel haha men you go girl!

    SvaraRadera
  4. Näeh. Nu är du taskig! Har inte tänkt på semla alls i dessa jagärsåjävlafettider, men nu blev jag suuupersugen.

    SvaraRadera
  5. Åh vad gott. Tiden har verkligen sprungit ifrån mig efter allt med skilsmässa och jobb. Jag såg semlor i butik och undrade om semlor börjat säljas året runt tills jag insåg att det snart är dags :) Mums.

    SvaraRadera
  6. Ser gott ut! (Jag är inte jätteförtjust i semlor, men de ser förjäkla goda ut, nästan så jag kan köpa en bara för att han en och titta på!)

    SvaraRadera
  7. Semlor är en av de få onyttiga saker som jag INTE gillar (alltid något)

    SvaraRadera
  8. Något av det godaste som finns!!
    Det får bli minst en i helgen! :-D

    SvaraRadera
  9. Maken och jag kunde ju dela en...

    SvaraRadera
  10. Smart. Och helt ok att göra så tycker jag. Håller med Smått o Gott, semlor ser så goda ut att jag kan köpa dem bara för att titta på dem. Gillar inte semla själv.

    SvaraRadera
  11. Min son försökte i flera år, men det semlor funkade aldrig med honom. Med mig däremot.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.