söndag 15 januari 2012

Farligt umgänge

Efter en kväll med de finska svägerskorna så har jag skurat kylskåpet och halva köket.
Ja, jag vet ju vart maken aka städnazin har fått sin städmani ifrån.

Hoppas jag inte är smittad för alltid.

6 kommentarer:

  1. haha, håller tummarna att du inte är smittad för alltid ;)

    SvaraRadera
  2. Skurat kylskåpet och köket?! Vad gjorde du och svägerskorna egentligen...?? ;-)

    SvaraRadera
  3. Jag har samma tankar som Västgötskan. Hade ni fest i kylskåpet?

    SvaraRadera
  4. Smittan går nog över ska du se ;-)

    SvaraRadera
  5. stadnazin... är inte det en nässpray???
    ha ha ha...
    kram//

    SvaraRadera
  6. Haha, det går nog över ska du se.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.