haha, håller tummarna att du inte är smittad för alltid ;)
Skurat kylskåpet och köket?! Vad gjorde du och svägerskorna egentligen...?? ;-)
Jag har samma tankar som Västgötskan. Hade ni fest i kylskåpet?
Smittan går nog över ska du se ;-)
stadnazin... är inte det en nässpray???ha ha ha...kram//
Haha, det går nog över ska du se.
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.
haha, håller tummarna att du inte är smittad för alltid ;)
SvaraRaderaSkurat kylskåpet och köket?! Vad gjorde du och svägerskorna egentligen...?? ;-)
SvaraRaderaJag har samma tankar som Västgötskan. Hade ni fest i kylskåpet?
SvaraRaderaSmittan går nog över ska du se ;-)
SvaraRaderastadnazin... är inte det en nässpray???
SvaraRaderaha ha ha...
kram//
Haha, det går nog över ska du se.
SvaraRadera