måndag 9 januari 2012

Dagens Thåström

Ingen neråtsång.

En av mina favoriter.

6 kommentarer:

  1. Den är så bra! Såg du Thåström på SvT i lördags? Jag spelade in och ska ligga i soffan och mysa i helgen med honom. :-)

    SvaraRadera
  2. Hm, och så läste jag ikapp... :-)

    SvaraRadera
  3. jag kommer inte fram på den länken =/ men hej i alla fall, fin blogg, hoppas du får en bra dag, kram

    SvaraRadera
  4. Jag är inte en Thåströmtjej. Men jag är en Chrissantjej. Alltid nåt :). Kram

    SvaraRadera
  5. Mooorrr, jo - jag morrar, det går inte att klicka på länken med paddan. Jag får väl dra igång PC:n från 2006 och typ åka på semester medan den får igång internet och kolla sen. Hur som helst. Tusen tack för gratulationen på min födelsedag! Ha en jättefin dag. KRAM

    SvaraRadera
  6. Hej !
    är allt bra med dig idag ?
    Vill bara bara tipsa om en härlig tävling om en almanacka som du själv får bestämma hur den ska se ut till de nya härliga året 2012 !

    Klicka in här : http://moonzanna.se/2012/january/tavling-vinn-din-egendesignade-almanacka.html#comment

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.