måndag 16 maj 2011

Smartare än en femteklassare




När vädret bara tillåter innelek kör 6-åringen spelmaraton.

Med viss (läs mkt) hjälp från mig är han smartare än en 5:e-klassare.

1 kommentar:

  1. Heja Milian!

    Simon säger att han inte behöver börja skolan till hösten. Han kan redan allt.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.