Vilken lekmamma du är. Härligt! Jag har dåligt tålamod till lek måste jag erkänna. Pappan är mycket bättre på det. Han hittar tom på sagor för barnen som de själva får bestämma tema till.
Kul :-) Jag var nog mer berättar-mamman, om vi inte lekte på stranden :-)
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.
Vilken lekmamma du är. Härligt!
SvaraRaderaJag har dåligt tålamod till lek måste jag erkänna. Pappan är mycket bättre på det. Han hittar tom på sagor för barnen som de själva får bestämma tema till.
Kul :-) Jag var nog mer berättar-mamman, om vi inte lekte på stranden :-)
SvaraRadera