torsdag 26 maj 2011

Det börjar klarna

Efter ännu ett besök hos min nya arbetsgivare så blev jag bara ännu mer ivrig att få börja.
Och ännu mer säkrare på att jag är rätt person för dem.

Ska bli så utvecklande och inspirerande att arbeta tillsammans med så engagerade människor.

Jag hinner jobba en månad under den nuvarande chefen, sen får jag en ny.
Vart han bor? Eskilstuna. Så klart.

5 kommentarer:

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.