Undra vilket jag hade tyckt vad värst?
Synd på vaden...och nageln såklart, hihi! Men mest vaden. Hoppas det fixar sig.Kram
Glädjs åt att det var rätt finger nageln sitter på.... Ser lite ruffare ut med kortnagel!Se nu till att vila bort smärtan i vaden.Kram
Sorgen när en nagel går av förstår bara kvinnor. Sjukt irriterande.Och vad tråkigt med vaden. Min man har samma problem och äter Pronaxen nu. Jobbigt när man vill träna men inte kan.
Näääää gånger 2 =( Du som var sååå himla duktig med joggningen nu! Krya på vaden snabbt! Kram
En nagel för mig gick också av. Långfingret. Så jag klippte ner resterade 10, nu får de återkomma i egen takt. Har inte börjat tugga igen fast jag varit två dagar utan nagellack. Fy fan vad jag är bra! :D
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.
Undra vilket jag hade tyckt vad värst?
SvaraRaderaSynd på vaden...och nageln såklart, hihi! Men mest vaden. Hoppas det fixar sig.
SvaraRaderaKram
Glädjs åt att det var rätt finger nageln sitter på.... Ser lite ruffare ut med kortnagel!
SvaraRaderaSe nu till att vila bort smärtan i vaden.
Kram
Sorgen när en nagel går av förstår bara kvinnor. Sjukt irriterande.
SvaraRaderaOch vad tråkigt med vaden. Min man har samma problem och äter Pronaxen nu. Jobbigt när man vill träna men inte kan.
Näääää gånger 2 =(
SvaraRaderaDu som var sååå himla duktig med joggningen nu!
Krya på vaden snabbt! Kram
En nagel för mig gick också av. Långfingret. Så jag klippte ner resterade 10, nu får de återkomma i egen takt. Har inte börjat tugga igen fast jag varit två dagar utan nagellack. Fy fan vad jag är bra! :D
SvaraRadera