Jag har inga gröna fingrar. Tyvärr. Mina blommor brukar inte få så mycket vatten. Till slut dör dem av någon konstig anledning. Men nu har jag bytt strategi. Jag vattnar, vattnar och vattnar. Tror ni de överlever nurå? Nej, nu drunknar de istället. Jaja, det är som vanligt. Allt eller inget. Av eller på. Typ.
Köp garderobsblommor. De klarar sig utan vatten skitlänge.
SvaraRaderaDe enda blommor jag fixar.
Fina och gröna är de.
Sidenblommor? Många olika sorter...
SvaraRaderaGissa om jag känner igen mig! :)
SvaraRaderaVi kanske kan bilda en klubb eller nåt.
Ting: trust me. Jag har torkat ut såna med. ;) Fast jag har köpt 2 nya såna nu. Skam den som ger sig.;)
SvaraRaderaTigerlilja: mycket bra idé! :)
Realisten: japp. "Vi med de svarta fingrarna" ;)
köp tåliga blommor...
SvaraRaderaorkideer är bra blommor... brukar vilja ha vatten en gång i veckan, men klarar sig utan i två om dom inte står för varmt =)
SvaraRadera