torsdag 6 maj 2010

Glajjerna på

Lite frisk luft i solen är aldrig fel.
Så just nu känns det ganska bra att vara fotbollsmorsa.

3 kommentarer:

  1. japp fotbollsmorsa med stort F- fet som fan det är vad jag är ! har gått och blivit tränare för F12 och det är så jädra kul!!!

    snygg är du !

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.