lördag 29 maj 2010

Det är illa...

...när man ber barnen andas på en efter att de ätit choklad. Men på tisdag, mina vänner, då är det jag som ä-t-e-r choklad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.