måndag 17 maj 2010

Bara ben

Det är inte illa att kunna cykla hem barbent från jobbet så här dags.
Och det utan att frysa.

1 kommentar:

  1. Najs! Jag invigde balkongen i dag men det var för kallt för min smak...

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.