Chrissan - THAT's ME
Visar inlägg med etikett
fast rättstavningsprogram tycker de att jag stavat fel.
.
Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett
fast rättstavningsprogram tycker de att jag stavat fel.
.
Visa alla inlägg
torsdag 12 februari 2009
Firefox is the shit!
Att jag inte installerat Firefox tidigare.
Datorn går snabbare och det är
till och med rättstavningsprogram
nu när jag bloggar. Och när jag kommenterar.
Då slipper det bli knasiga felstavningar.
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)