Visar inlägg med etikett fast rättstavningsprogram tycker de att jag stavat fel.. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett fast rättstavningsprogram tycker de att jag stavat fel.. Visa alla inlägg

torsdag 12 februari 2009

Firefox is the shit!

Att jag inte installerat Firefox tidigare.
Datorn går snabbare och det är
till och med rättstavningsprogram
nu när jag bloggar. Och när jag kommenterar.
Då slipper det bli knasiga felstavningar.