Visar inlägg med etikett bruten arm. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett bruten arm. Visa alla inlägg

måndag 30 maj 2011

Det värsta med armen...

...är inte det dåliga mamma-samvetet som kommer hela helgen då vi sagt att det är nog bara en stukning.
Nej, det är att hon missar sista träningarna på terminen.
Och graderingen.

Inte så mycket att göra åt det.
Får satsa hårdare nästa termin och fixa nästa bälte då.

Den är av


Stackarn har gått med bruten arm sen i torsdags, vi som trodde den bara var stukad. Men nu är den gipsad.

Gipsad skolavslutning.
Gipsad 10-årsdag.
Gipsat bröllop.

Men men. Huvudsaken är att hon mår bra. Och det gör snart armen med.