torsdag 13 december 2012

Men helvete då!




Morgonens träningspass skrämde fram en förkylning.
Den typ 10:e den här hösten.

Åh jag som ääälskar att träna! Och jag äääälskar mitt träningställe!

I morse hade combatledarna klätt ut sig till Black Santa och Black Lucia. Alla morgonpigga combatanter fick varsin fightingkaka bakad med stor omsorg av ena ledaren. Efter passet bjöd de på glögg och hembakat. Så mysigt så.

Nu sitter jag här i soffan och lyssnar på träningslåtarna de brukar köra och bara längtar till nästa pass.
You can call me crazy if you want.
Hade planerat ett morgonpass även i morgon eftersom jag har semester, men det får jag skippa.

Attjo!

Och Shine on!


1 kommentar:

Ozzys mor sa...

Härligt att du känner så! Jag har gått ner mig totalt, vet inte huuuur jag ska komma igång igen :-(