måndag 31 december 2012

Bye bye 2012

2012 års första månader minns jag knappt.
I slutet av maj började jag typ leva igen. För det var då jag började mitt nya jobb.
Och så såg jag ju KENT på hemmaplan. 

Och juni - vilken månad! För då blev jag moster igen.  Och så återupptog jag min träning. Som nu, 6 månader senare fortfarande håller i sig.

17 joggingrundor blev det under sommaren innan jag klev in på Gympozz i augusti.
Där har det blivit
25 pass Bodypump
8 pass Bodycombat
8 pass Bodyattack

Och då var jag ju krasslig nästan hela november. Så resultatet är jag nöjd med.

Nu väntar 2013 och nya utmaningar.

Gott slut!




6 kommentarer:

Singelmamman sa...

Gott Nytt År! Klart att 2013 blir ett bra år.

Agneta sa...

Heja! Gott nytt härligt år!

Anna sa...

Som jag har sagt tidigare - Du är grym!!
Gott nytt år!

Madame Edith sa...

Ett riktigt Gott Nytt År!

Kramar/Madame Edith

Malin sa...

Vilken härlig träningslista. Mycket bra jobbat!

God fortsättning

شركة ضي الرحمن sa...

شركة كشف تسربات المياة بالاحساء