torsdag 11 oktober 2012

Ge mig kaffe!




Sista tiden har jag sovit otroligt bra vilket jag kopplar ihop med all min träning.
Men i natt. Pjuh. Inte sovit så värstens bra.
Kroppen kändes stressad på nåt vis. Och det tror jag också beror på träningen.
För jag tror att jag chockar den på nåt vis.

Likaså efter träningen när jag duschat, ätit och slagit mig ner i soffan så börjar jag frysa. Får krypa ner under en filt.
Någon med samma problem?

Idag lär det bli många koppar kaffe så jag håller mig vaken på jobbet. Och idag blir det ingen träning.
Återhämtning är viktigt serru.


4 kommentarer:

Sus sa...

Först svettas jag floder för att sedan frysa efter dusch.

Vette fan varför =)

Singelmamman sa...

Precis som du beskriver får jag ibland. Och jag tror också att det är träningen. Kroppen behöver vila, mellan passen, hur mycket är ju individuellt men vila behövs. Och jag tror att din kropp försöker fatta vad som händer och reagerar lite. Men fortsätt du som du tänkt med träningen. Kroppen lugnar nog ner sig snart. :-)

Ozzys mor sa...

Jag fryser oxå, om jag varit ute och gått på morgonen. Kan inte förstå det senare på em/ kvällen när jag ofta har svettningar istället!

Västgötskan sa...

Jag kan börja frysa efter (eller under träning) ibland. Men det brukar bero på att jag antingen druckit för dålig innan, eller att jag kör så länge/intensivt att kroppen energireserver tar slut och den måste börja förbränna fett istället för kolhydrater. DÅÅ fryser jag.