söndag 28 oktober 2012

BF en söndagskväll

Barnen har höstlov kommande vecka och lillkillen vill naturligtvis vill vara ledig från fritids. Det blir ett pusslande när pre-teen hellre vill hänga med kompisar än lillebrorsan.

Så inatt när hon sover hos sin kusin sover lillkillen hos mormor och morfar. Han har inte större krav än så. Än så länge. Fick rapport via FB att han spöat mormor i schack.

Och vi pusslar bara i 3 dagar, sen är jag ledig tors-fre.

Lite lagom mjukstart för mig som vart hemma en hel vecka och inte är riktigt frisk än.

För riktigt frisk är jag inte förrän jag är träningsredo igen, och än så länge hostar jag för mkt för att nå den nivån.

Tyvärr.



3 kommentarer:

Singelmamman sa...

För mig innebär höstlovet numera, med två tonåringar i huset, att jag kan få middagen serverad när jag kommer hem! Håll ut, du är också snart där.
:-D

Mammy sa...

Höstlov? Vad är det? ;)

Fortsätt krya på dig så du kan träna igen!
Kram

Anonym sa...

Det är ett jäkla pusslande!