måndag 17 september 2012

En sån där dag





Ni vet, en sån där dag då man helst hade stannat i sängen med täcket över huvudet.
En sån där dag när inget känns kul och man tvingas vara trevlig på jobbet. Iaf inför besökare. Bakom kulisserna kan man morra bäst man vill.

En sån dag har jag haft idag.

Lett och vart artig mot besökare och morrat bland kollegor, som gjort allt för att muntra upp mig, bakom kulisserna.

Och efter jobbet hade jag bara en känsla i kroppen.
Åh. Vad. Jag. Inte. Ville. Träna.

Men jag gjorde det.
Tungt som fan var det.
Precis hela tiden.

Men jag gjorde det.
Och det är det som räknas.








9 kommentarer:

Tre Gringos sa...

Du är grymt bra!

Ting sa...

Heja dig!

Malin sa...

Jag är stolt över dig. "Jag gör det ändå"...är den svåraste peppningen men åh så viktig.

Agneta sa...

Heja dig! :)

Anonym sa...

Gud va bra att du stack iväg och tränade fast du inte ville! Jag har också morrat idag. Mest hela dagen faktiskt.

Singelmamman sa...

Du gjorde det! Sånt räknas. Heja dig.

Sara och Mr T sa...

Härligt jobbat!! Du kanske fick ur sig lite morr med när du träna. :)

Hökis sa...

Grymt av dig att träna ändå!
Hoppas att du känner dug riktigt nöjd!

Anna sa...

Just efter såna träningspass är det så galet skönt att man kom iväg!!