onsdag 29 augusti 2012

Jag överlevde






Av någon anledning är mitt inlägg jag skrev tidigare ikväll borta, det med min utvärdering om Combaten.

Så here we go again.

Jag konstaterade att jag förmodligen inte var någon Karate-Kid i mitt förra liv, men jag hängde med bra både med tempo och rörelser.

Tyvärr gillade inte min vad hopp, studs och sparkar.

Hade samma problem för två år sen och under löpturen förra torsdagen fick jag ont igen.

Det komiska var att maken också joggade i torsdags och kom hemhaltandes han med pga en ond vad. Så nu haltar vi åt varsit håll.

Får väl hålla mig till Body Pumpen ett tag där man "bara" jobbar i princip stillastående.

Sen när vaden är ok så kommer jag Combata igen fast det var sjukt jobbigt och svettigt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trist med vaden. Var det mycket kordination? Eller nä, det är ingen ide att fråga, de som har kordinationen svarar alltid Näjdå! Medans jag som inte har den svarar Herreguuuud så svårt!
Hoppas vaden blir bättre snabbt! Har du testat kompressionsstrumpor?

Västgötskan sa...

Hoppas din vad fixar till sig. Combat är sååå kul! :-D

Realisten sa...

Jag har inte vågat testa än. Ärligt Chrissan, vågar jag?
Jag undrar också över det där med koordinationen.