lördag 28 juli 2012

Shoppinglördag

Med tanke på gårdagens utflykt så drog jag iväg på egen hand idag.
En liten shoppingrunda blev det.

Köpte bla a två nya tuttkassar (ja, för det är kassar när vi snackar F-kupor), två träningslinnen (ja, tills jag får min motivation tillbaka till att träna igen) på rea.
För en gångs skull shoppade jag mest till mig själv, men självklart fick barnen varsin grej också.

Ramlade på två bekanta på stan och vi lunchade ihop. Snäll som jag är så köpte jag med mig lunch hem till resten av familjen.

Vill poängtera att det inte blev köttbullar idag när jag fick välja.

3 kommentarer:

Soulsister sa...

Du frågade om det är värt det med FitnessFighten? Ja, det är det! det kostar 498kr och du måste verkligen sliiita, men det har funkat för mig för jag behövde ändra mitt sätt att träna. Det var verkligen en spark i baken för mig. Testa vettja!

Ke.Li sa...

Borde också ta mig upp på stan för att fynda lite. Det är som balsam för en lunchlagande semestermamma...

Suzan sa...

Hahah, tuttkassar? =)