torsdag 28 juni 2012

BF


 
Herregud. Jag har inte bloggat sen det regnat.
Så kan vi ju inte ha det.

Vad har hänt under veckan då mer än att solen kom fram?
Tja, en promenad lyckades jag åstadkomma i tisdags kväll.

Idag har jag vart till Stockholm tur och retur då myndighetens utbildningscenter befinner sig på Kungsholmen.
Jag råkade ta över lite då jag tyckte kursledaren med typ 20 års erfarenhet var otydlig i sin förklaring då en av de andra kursdeltagarna inte förstod. Ja, jag har ju ändå jobbat där 5 veckor nu så lite har jag lärt mig som jag kan lära ut.

Ikväll sover barnen hos mormor och morfar.
Så jag får ha både jordgubbar och bigarråer för mig själv.
Och så även maken.

1 kommentar:

Ting sa...

Åh vad gott med bigarråer.
Det måste jag köpa imorgon.
Nästa gång du kommer förbi Stockholm måste vi hinna luncha eller fika!
Kram!