onsdag 4 januari 2012

Ole, dole, doff





Vilken ska jag börja med?

10 kommentarer:

Ellen sa...

Alltså du, hjärtat! Hade det varit af så var Paradis slut nu....

Ellen sa...

Af? Ev, jag då.

Chrissan sa...

Ellen: Paradisen är tyvärr snart slut redan, Herr Aladdin kom hem till oss idag och är mer välfylld.;)

Fröken Finemang sa...

ät trillingnötterna, o släng askarna sen!

Jenny sa...

Du kan bjuda in mig så får du lite draghjälp. (fast då bryter jag mitt godislöfte). Åh vad gott!

Susjos sa...

Paradis!! :)

Åsa Hellberg sa...

Aladdin.

Västgötskan sa...

Jag kan ta apelsinchokladen i alladin-asken om du inte gillar dem? :-D

Anki sa...

Jag skulle skakat om de rejält och hällt alla i en skål! MULA!

Kram!

Fru Venus sa...

Sen de tog bort fransk nougat har jag inte köpt, eller fått(?) nån ask alls.