onsdag 11 januari 2012

Nu vet jag varför

Jag har ju liksom vågat-vägra-wordfued.

Men. Nu har jag låtit min dotter som inte har en egen app-vänlig mobil (poor, poor 10-åring, not), lägga upp ett WF-konto på min iPhone.

Och nu blev plötsligt det här med att vara hemma och andas inte så rofyllt längre.
Har ju fyllt upp med att lägga ord för hennes räkning då hon har flera matcher på gång och tyvärr är i skolan.

Nej, i morgon är det jag som åker till jobbet igen.
Och som tur är sitter jag i möten hela dagen, så i morgon blir inte många ord lagda.

5 kommentarer:

Fru Gårman sa...

Jag vågar ännu! :)

Västgötskan sa...

He he! Här vägras också WF. Not in this house! ;-D

Västgötskan sa...

PS. Vill ungarna får de mer än gäääärna spela alfapet. Hederligt, traditionellt!

/Hälsar konservativa Västgötskan. ;-)

Fru Venus sa...

Vill också!!

Ceciliah sa...

Jag har också vägrat länge. Men är nu fast. Men spelar bara med två st än så länge.... och förlorar stort varje gång eftersom jag bara får till ord med tre fyra bokstäver.....