söndag 2 oktober 2011

Status förkylning

Har verkligen försökt vila mig iform den här helgen,
men förkylningen hänger envist kvar.
Rethostan har tilltagit vilket inte känns något vidare ihop med de ömmande bihålorna.

Men en chef got to do vad en chef got to do.
Och hostar jag tillräckligt mycket imorgon får jag kanske jobba ifred.
Förhoppningsvis stör inte hostan min skönhetssömn för mycket i natt.

Kanske bäst att lägga sig typ nu så jag hinner sova lite iaf.

Och nej då, jag är inte bitter. Bara förkyld.

1 kommentar:

NinaPX sa...

Usch, känner så väl igen det där. Har haft problem med bihålorna de senaste tio åren och i stort sett varenda förkylning sätter sig där. Som tur är har jag en hittat bra läkare så nu har jag förbyggande mediciner att ta till så att jag slipper inflammation och antibiotika. Slemlösande brustabletter, kortisonspray och Cocilliana finns alltid i medicinskåpet. Skölja med saltlösning brukar också hjälpa. Krya på dig!