torsdag 20 oktober 2011

Det är mycket nu (som vanligt)

Ettårsplan med nämndåtaganden för 2012.
Lägg till en ny budgetprocess och några (typ 21) medarbetarsamtal.
Och mitt upp i allt byter vi schema/lönesystem.

Plus den dagliga omsorgen om ett antal personer med funktionshinder som hela tiden ska utvecklas och kvalitetssäkras.

Utöver det ett antal personal som har behov av att prata, kommer med frågor, vill diskutera. Ja, you name it.
Och den månatliga ekonomiredovisningen, icke att förglömma.
Jag gör verkligen möda för lönen kan man säga.
Ibland mer än så om jag får säga det själv.

5 kommentarer:

Sus sa...

Men usch...

Du borde vara vår chef istället.

Vi gör allt jobb åt henne.

Tjillevipp morsan sa...

Jag ler lite i samförstånd. Har andra uppgifter men precis lika mycket..
Och japp- jag är tvärsäker att du gör inte bara lite utan mycket mer för lönen.
Du berömmer dig själv va om ingen annan gör det?
Kram!

Helena sa...

Hejsan !
Häng med på min utmaning så peppar vi varandra till bättre hälsa. Få med några vänner att börja ta tag i hälsan
Ha en underbar vecka,kramiz

Petra sa...

Bara glöm inte att ta hand om dig iallt stress. Försöker för fullt själv.
Kram

Chrissan sa...

Sus: nog för att jag delegerar, men jag har fortf mkt på mitt bord som jag och ingen annan kan göra.:)

Tjillevippmorsan: absolut! Klappar mig själv på axeln varje dag.:)

Petra: jobbar hemifrån idag och hämtar energi.:)