söndag 24 april 2011

Barbent i april

Det är vi värda efter den långa vintern.

9 kommentarer:

Shamrock sa...

Jag tycker det är jobbigt de första dagarna. Då när benen är så sjukligt bleka att de ser grönvita ut

4U2 sa...

Visst är det härligt väder! Döttrarna har solat dessa dagar, på vår tomt, själv har jag svårt att ligga ute numera ...

Unknown sa...

Ja det är vi. Jag har också cyklat barbent idag. Yeeeh

Pillargontanten sa...

Ja, det är vi värda, och jag skulle inte tacka nej, till din färg på benen....
Mina är mer blåvita än hudfärgade, och det beror väl mer på skinnets beskaffenhet än vintern tyvärr....

Katta sa...

Det är vi minnsan! Jag har bränt mig idag och har ont. Men fyfan vad lycklig jag är endå!!!! :D kraam!

Singelmamman sa...

Absolut! Mina ben är som kalvar på grönbete.

Västgötskan sa...

Det är vi definitivt! Men säger som ovan; benen är ju inte i sin mest smickrande form eller färg.. Ha ha! ;-)

Fröken Finemang sa...

men hörru, varför är inte dina en blåvita? *fuskigt*
;)

Catha sa...

och du... det var ett snyggt ben!