tisdag 7 december 2010

Viktminskning del 1311

I söndags vägde jag in mig för 1311:e gången.
Sen dess kör jag Cambridgekuren.
Under fliken "From fat to fit" kan ni som är intresserade läsa mer.
Där kommer jag även presentera viktresultat etc.

Egentligen var det kanske ingen bra period att starta på då
jag ligger hemma med förkylning.
Men det där perfekta läget kommer ju aldrig, så det är bara att köra.
Slut på ursäkter liksom.

Idag är dag 3 och den brukar vara värst.
Men jag har överlevt det förr.
Och gör det nu med.
Jag ska först bara utrota hjärnspökena som skriker "ät, ät, ät".

8 kommentarer:

4U2 sa...

Önskar dig lycka till.

Rut-Knut-Tjut sa...

Duktig du är. Hejja hejja!

Jessica sa...

lycka till :) Den tredje dagen är värst ja, det är då man känner att allting går ur kroppen. Har själv gått på cambridge. :)

Gafflan sa...

Heja dig!
Som inspiration kan jag berätta att en kompis till mig körde Camebridgekuren i 8 veckor och gick ner 20 kg!!! Hon har nu börjat äta och byta ut måltider men det är ju då det svåra börjar...att hålla vikten :D
Lycka till!

Smilla sa...

Kanske dålig tid att starta på i och med den stundande julen men jag tror att det är bra att starta när det är som svårast. Jag bestämde mig själv en gång precis innan ett dop (med smörgåstårta och diverse annat onyttigt) att det fick vara nog med ursäkter och "vänta till måndag" med starten. Så jag körde igång. En av de mer effektiva gångerna faktiskt.

Sus sa...

Svältdieter. Dom har förstört mig.
Jag säger inget mer.

Dock önskar jag dig lycka till om du nu bestämt dig :0)!!

Missfatty sa...

Lycka till! :)
Vad står vågen på ? Och vad börja du på? ? Kramar!

Finessan sa...

Heja!

Och lycka till!