måndag 17 maj 2010

Det är tur att jag har bloggen...

...för tack vare detta inlägg så har jag fått svar från Tele2.
Och det utan att jag bad om det.
Och utan att sitta i telefonkö i 3 timmar för att fråga vad det är för fel.
Det kallar jag service.

Hej Chrissan,

Det låter mycket märkligt det som inträffade er under söndagen.
Vi har inte uppmärksammat något fel som kan ha orsakat detta men vi hoppas att det nu fungerar att ringa för er igen.
Om detta fel skulle uppstå igen och det gäller flera telefoner i familjen får du gärna återkomma till vår kundservice på 0772-25 25 25 eller via mejl till mig på michaela.lindell@tele2.com så vi kan felsöka detta.


Vi på Tele2 är för övrigt väldigt glada att du använder oss som mobiloperatör och hoppas att du är nöjd med ditt abonnemang hos oss.

Med vänliga hälsningar

Michaela Lindell, Tele2.

4 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Samma sak med min blogg! Jag klagade som faen och då fick jag en kommentar...men jag vågade aldrig höra av mig. Jag trodde det var en galning, men det visade sig vara en schysst människa....

Anna Drott sa...

Vilken grej! De måste nästan ha någon sökmotor som letar reda på den typen av inlägg. Haha. Snacka om att söka upp kunderna.

Cornelia sa...

Jäkla bra grej. Skulle vara intressant och veta hur de jobbar med den formen av klagomål och svar. Kanske ska tipsa Skansen på Öland om att de också borde börja jobba så :-)

Soulsister sa...

Coolt!!!