onsdag 10 mars 2010

Sponsring?

Inte nog med att pulvret kostar 475 kronor vecka.
Man gör ju av med en helvetes massa toapapper också.
Så nu sitter jag här och väntar på att Lambi ska höra av sig.
Några rullar dasspapper skulle inte sitta helt fel just nu.
Åtminstone borde de kunna skicka mig några rabattkuponger, så mycket som jag shoppar av dem just nu.
Och precis som det finns ICA-kort så borde det finnas Lambikort som ger poäng för varje köpt rulle och som ger en fet återbäring i form av just toapapper.
Jag skulle då inte tacka nej.

5 kommentarer:

.Malin sa...

Haha... i know! Dom hade tjänat på det! ;)

Ego sa...

Har funderat över CK ett tag nu. När jag läste att du håller på så bestämde jag mig för att testa i en vecka. Vill gärna ha lite info från en vettig människa: Hur fungerar det för dig? Smakar det "pulver"? Hinner du få i dig allt vatten? Tappar du? Många frågor, många tankar... KRAM

Soulsister sa...

Håller med du!

Chrissan sa...

Ego: det fungerar bra! Och ja, jag hinner få i mig allt vatten. Har redan fått i mig en liter nu på morgonen. Och nej, jag tycker inte det smakar pulver. Detta är det pulvret som verkligen smakar gott! Och ja, jag tappar kg, men har fuskat lite för mkt senaste dagarna. Ger ju bäst resultat på helt ren kur....Lycka till! Kram!

Ego sa...

Åh, tack för all info! Lycka till!