fredag 5 mars 2010

Fredagsfuskat

Ska man fuska någon kväll i veckan så är det väl på en fredagskväll man ska göra det.
Och jag fuskade inte för att jag varsåsugensåjagsnartavlider,
utan för att jag ville festa till det lite helt enkelt. Ett medvetet val alltså.
Vad jag åt?
Två ostmackor och 6 rutor Marabou almond sea salt.
Plus två sega godisbitar.
Och godiset smakade inte så gott som jag trodde.
Inte heller chokladen.
Visst var den god, men som den sanna GI-aren jag är så tycker jag bättre om Lindt's mörka sea salt.
Och mackorna då?
Jo, de slog allt godis i världen.
Speciellt osten.
Så nästa gång jag fuskar så håller jag mig nog till ost. Bara ost.

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Ostamacka är gudagott!!totalt underskattat alltså!

.Malin sa...

**mums**
Men mår du inte konstig i magen efter att ha ätit bröd?
Jag blir döknas i buken då om jag äter kolisar!