lördag 20 februari 2010

Två awarder i en smäll


När man får en award från självaste Radiobilspolisen så är det väl bäst att lyda.
Vet inte vad han kan hitta på med batongen liksom.





Sen har jag fått en award till av de Fräsiga tjejerna,
som går ut på ungefär samma sak.

*Kopiera awarden till din blogg
*Länka till den som du fått den av
*Berätta sju intressanta fakta om dig själv
*Ge den till sju st

Så lets shoot 7 intressanta fakta:

1. Var i min ungdom på en uttagning till juniorlandslaget i handboll.
2. Har never ever testat på att röka. Inte ett enda bloss. Så det så.
3. Är mörkrädd, vilket kan hänga ihop med min livliga fantasi.
4. Har lätt till tårar och gråter i tid och otid.
5. Har en sjukt starkt dödsångest.
6. Krängde skor i ca 3 år innan jag startade min karriär inom vården.
7. Har en sjuklig separationsångest.

Och nu fuskar jag lite och inte länkar dessa vidare eftersom de redan är på rundvandring i bloggträsket.
Men är det någon som känner sig manad, så varsågod.



Inga kommentarer: