måndag 22 februari 2010

Awarderna haglar liksom de svenska OS-medaljerna


Award igen. Den här gången av söta Ting.
Fick ju den häromdagen också.
Men jag klämmer till med sju saker till:

1. Körde fel i Stockholm en gång. Skulle till Arlanda, men hamnade vid Globen.
Detta pga att jag, samtidigt som jag körde, höll på att lära Timea blåsa bubblor med Hubba Bubba.
2. Är sjukligt nyfiken. (Fast det är kanske ingen hemlis?)
3. Är inget större fan av husdjur.
4. Är inget större fan av barn. Förutom mina egna dårå. Och syrrans troll förstås.
5. Är just nu otrogen mot GI Viktkoll i och med att jag har en månads gratis medlemsskap i Viktklubben. Sorry!
6. Tänker på en av mina fd chefer då jag slår på boxningssäcken på Friskis.
7. Hade 5:a i gympa både i högstadiet och i gymnasiet.

2 kommentarer:

Fräsigt sa...

Du är värd vartenda pris och så är det roligt att läsa om dig och saker man inte visste :). Roligt.

Ting sa...

Med tanke på punkt 6 så kanske det vore nåt för mig också.