lördag 12 december 2009

Dä ä mycke nu

Efter att ha pratat om mig själv i 2 timmar igår eftermiddag
så var jag ganska så slut. Det är ju jobbigt att skryta om sig själv liksom.
Men, men i slutet av januari får vi se om mitt skryt gick hem.

Sen laddade vi upp inför Idol-finalen med varsin pizza.
innan goda grannen med son kom över och käkade chips med oss.
Det är ju trevligt att ha besök, men det finns en nackdel -
man kan ju inte blogga.
Och när Idol väl var slut så stöp jag i säng efter en minst sagt intensiv vecka.

Så idag har jag tänkt ladda batterierna.
Hur det ska gå, med två barn som redan nu på förmiddagen är osams, blir en annan fråga.
Får väl lås in mig på toa eller nå't.

2 kommentarer:

Sus sa...

Håller tummarna för dig!

Emigranten sa...

Man læmnar den sura och snoriga ungen hemma hos pappa och drar på fotoredigeringskurs hela dagen ;-) Det var avslappnande.