onsdag 7 oktober 2009

Wax on - wax off

Ikväll gör Timea sin andra karateträning
och samtidigt är det föräldramöte.
Hade jag vart smart hade jag väntat till att låta henne
börja karaten nästa vecka eller så.
För skippa ett föräldramöte kan man ju inte.
Eller?
Nej. Inte den här gången i alla fall.
För karate är för mig en ny sport. Och jag vill lära mig mer.
Vi håller ju som bäst att lära oss allt om karate och röda, gula och gröna bälten typ.
Så jag hoppas lämna mötet lite klokare än vad jag nu är innan.

3 kommentarer:

Maribella sa...

Ja, det kan nog ta ett tag att komma in i karatens värld!!
Coolt med en tjej inom den sporten, och bra! Ingen som kommer kunna överfalla den lilla damen!!

Kram

Mor Duktig sa...

Hej!

Tja, det var allt jag hade att säga. Jag har saknat dig. Har haft så lite tid...

Soulsister sa...

Min son är inne på aikido, lär ta tid för oss också att komma in i den världen...
kram