torsdag 29 oktober 2009

Jag har vart otrogen

Ni som inte vart otrogna, testa.
Jag lovar att ni inte blir besvikna.
Det sägs ju att gräset inte är grönare på andra sidan,
men det är fel, fel, fel.
Gräset är underbart grönt och skönt på andra sidan.
Kanske lite dyrare, men värt varenda krona.
Jag menar, man kanske inte träffar rätt på första försöket,
men såväl på andra.
I alla fall så ångrar jag det inte ett dugg. Inte det minsta lilla.
Och inte har jag dåligt samvete heller.
Jag mår så bra. Och är så nöjd.
Och eftersom jag är nöjd så behöver jag inte längre treva mig fram på otrohetens stig.
Nej, nu är det bara att köra.
Så hädanefter gör jag mina naglar hos Millis nageldesign
även om det betyder att jag inte kommer få senaste skvallret om Natacha Peyre.
Men det tror jag att jag klarar mig utan.
Huvudsaken är att jag har snygga naglar liksom.

3 kommentarer:

MAMMAFIA sa...

Haha gott =)

Suzan sa...

vill också, men det är svårt med boxen ;)

Anders Jacobsson sa...

Bra! Man ska ligga med alla! :)