fredag 4 september 2009

Uttjatat ämne, men...

Känner att jag inte är riktigt klar med det här med Lyxfällan.
Eftersom jag är en blödig jävel så satt jag självklart här
med mitt glas vin och grinade när Mariah grinade på tv:n.
Fast, hade det vart nån jag inte känner så hade jag nog inte grinat.
Och, fast jag känner henne så tycker jag inte att det är mindre korkat för det.
Det de gjort alltså. Så nära en personlig konkurs man kan komma. Skrämmande.
Och nog för att jag är oekonomisk, och låter "Krösus"-maken sköta den biten,
så skulle jag aldrig sätta mig i den situationen i alla fall.
Men hey, alla är vi olika. Och tur är väl det.
Mariah är nog det snällaste som gått i ett par skor.
Fast snällhet betalar ju inga räkningar.

Och så lite skvaller:
Nu har Mariah flyttat studion till en ny lokal.
Förhoppningsvis billigare.
Och tyvärr har de för tillfället separerat.
Så kan det gå.
Allt slutar inte alltid lyckligt.

4 kommentarer:

GI-Malin sa...

Jag hoppas verkligen att det går bra för dem. Om de inte hade haft barn hade jag sagt hurra över att de separerat, som du nog kan förstå efter mitt senaste inlägg, men det är alltid tragiskt när det finns barn med. Men han verkar va en skit. (sorry)

Chrissan sa...

GI-Malin: honom känner jag inte...kanske är en skitstövel!:)

Malin sa...

Såg oxå programmet igår.
Jag hoppas verkligen det går bra för henne!

Anna sa...

Alltihop är jättetragiskt. Och hur kan man sätta sig i den situationen? Men Mariah verkade ändå väldigt sympatisk och rar, men han......
Han bara stod där som ett fån och lät henne stå till svars för allting. Som om han inte vore delaktig.
" min man behövde ro själen"
Hoppas hon får ett bättre liv utan honom.
Trevlig helg!