måndag 9 februari 2009

Utmanad

Både mammajag och Bubbel
har utmanat mig.
8 ovanor ska jag blotta här för er.
Nu är ju jag så jäkla perfekt och har ett gigantiskt
kontrollbehov men får väl försöka.

1. Biter på naglarna. Fy på mig jag vet.
2. När naglarna inte går att bita på så är jag
och pillar på skinnet runt om naglarna. Så dumt så!
3. Spenderar alldeles för mycket tid vid datorn,
vilket nog ses som en ovana av övriga familjemedlemmar.
4. Använder ordet exakt i tid och otid.
5. Petar i näsan. Fast dock inte offentligt.
6. Shop til I drop. Utan att titta på kontosaldot.
7. Kallar sonen för ett smeknamn som han inte gillar.
8. Tänker alldeles för mycket på bloggen
när jag är med barnen.

Skickar nu vidare till den som känner sig manad och vill tala ut.

1 kommentar:

Unika sa...

:) Tack för att du antog utmaningen! Skoj att läsa.