söndag 25 januari 2009

Tur i oturen

Regnet strilar ner. Vilken otur.
Då kan jag inte gå ut och gå. Eller rättare sagt.
Jag vill inte ut och gå. Inte när det regnar.
Istället ska jag städa lite.
Får besök på eftermiddagen.
Som jag hoppas kunna tjäna lite pengar på.
Sålde lite barnkläder för typ ett år sen
via Blocket till en tjej som gärna kom tillbaka
när jag hade mer att sälja.
Fick hennes mobilnummer som tyvärr
försvann när jag sen bytte mobil.
Nu för ett tag sen hittade jag henne. På Facebook.
Så idag hoppas jag på att plånboken blir tjockare.
Och. Mer plats i klädkammaren.

3 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Vilken bra idé! Att sälja barnkläderna! Det ska jag också göra...istället för att skänka dem till Myrorna!

Kram!

kvinnan med koftan sa...

Toppen! du blir glad och hon blir glad.

Sus sa...

Smart!
Och facebook...det är ju fantastiskt =)