torsdag 29 januari 2009

Inte min mening

Men. Jag vet.
Detta har blivit en kost- och träningsblogg.
Känner att jag nästan blir lite trött på mig själv.
Men sån är jag. Blir manisk liksom.
Blir ofta det när jag kör igång med mina projekt.
Känner att allt kretsar kring mitt GI och min träning.
Jagar tillfällen att få snöra på mig skorna och gå ut och gå.
Ska kanske skaffa mig en blogg till. Där jag kan ösa ut mig allt om
mina steg hit och dit. Om min träningsvärk. Om min GI-mat.
Fast vad ska jag då skriva här?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det är din blogg. Klart du ska skriva om det du vill och som är aktuellt för dig. Som jag tjatar om sömnbrist på min blogg. Folk verkar läsa ändå.

Jag... sa...

Jag har inte varit med tillräckligt länge för att jag ska känan din blog som något annat, jag trodde att det VAR en kost och träningsblogg :-D

Bubbel i vardagen sa...

Precis som Annica skriver, det är din blogg. Du ska ju skriva om det som är viktigt för dig! Vi kommer hänga kvar... =)

Chrissan sa...

Yvonne - tack, nu känner jag mig riktigt sportig.;)

Annica o Bubbel - håller med...och som sagt...nån stackare läser väl.;)

Joanna sa...

Tycker minsann att du inte behöver ändra ett jota. Kör på bara!

Kram
Joanna

Chrissan sa...

Joanna - tusen tack!