söndag 2 november 2008

Avklarade shoppingen ganska snabbt.
Hade rekat på skoaffärernas hemsidor först.
Det underlättade även att jag bara hade SysterStor med mig.


Så kängor till BrorLiten och stövlar till SysterStor blev det.
Köpte faktiskt ett par svarta långbyxor till mig också.
Fick ett klädbidrag av min kära mamma
när jag igår beklagade mig över att
vissa plagg inte passar längre.
Och då menar jag inte att de blivit förstora. Tyvärr. Det hade ju varit roligare.
Ska på begarvning på fredag och då ska jag ju
se lite proper ut. Kanske.
Nu har jag i alla fall ett par byxor. Så slipper jag gå med rumpan bar.
Vill ju inte riskera att chocka övriga gäster. Vill inte bidra till fler begavningar.

3 kommentarer:

Kattis sa...

Jag vill också ha klädbidrag...

kvinnan med koftan sa...

jag fick oxå bidrag av mamma idag innan hon for.bra med mammor ...ibland..

MorsanMia sa...

kul att du fick med dig nägot hem också