Efter en mysig familjefrukost tvingade jag ut mig själv. Ut i solen på en prommis längs ån.
Nu puttrar söndagskalopsen på spisen. Och det känns som om jag börjar hitta tillbaka till mig själv.
Mer om det later gott folk. Nu ska jag dricka kaffe och städa.
Ser härligt ut, både promenaden och maten :-)
SvaraRaderaHa ha kolla kortet på min man igår ;-)!!!
SvaraRaderaKram på dig!!!
Åh kalops! Doggy-bag önskas fås hitskickad! :-D
SvaraRaderaÅåå, fint alltihop!
SvaraRaderaVälkommen tillbaka ;-) Skönt när man hittar sig själv efter att ha varit vilse ett tag,
SvaraRaderaKram
Ljuvligt! Om det är någon jag önskar att må bra så är det du Chris =)
SvaraRaderaVilken braig helg du har haft! Välförtjänt :)
SvaraRaderaTack för middagstipset!
SvaraRaderaDu är bäst!