onsdag 14 mars 2012

Rosa onsdag





Nu kör vi onsdag. I rosa brallor.

17 kommentarer:

  1. När man såg brallorna på, var de riktigt snygga. :) Trevlig färgklick, och då är jag ändå inget fan av rosa. :)

    SvaraRadera
  2. O lööööv! Snygg du är!
    Kanske borde investera i ett par mörkare rosa oxå;-)
    KramK

    SvaraRadera
  3. Vilken glad och vårig färg!

    Modiga du. Jag kör med svarta leggnings och jeans.

    SvaraRadera
  4. Härligt!

    Ut och sprid lite färg!
    (sa hon som drog på sig svarta leggings...igen)

    SvaraRadera
  5. Fint!
    Jag önskar att jag var lika modig med färg.

    SvaraRadera
  6. Snyggt! Synd att Mello är slut, annars hade du fått gratisbiljett! :)

    SvaraRadera
  7. Må din dag bli lika uppiggande som dina läckra brallor :)

    SvaraRadera
  8. Fräscht med rosa brallor! Jag är bra sugen på ett par jag med. =)

    SvaraRadera
  9. Så jävla snyggt!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  10. Det är såå snyggt med rosa byxor! Måste också köpa ett par!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.