snyggt!
Underbart med färgglatt!
Så coola!!
När man såg brallorna på, var de riktigt snygga. :) Trevlig färgklick, och då är jag ändå inget fan av rosa. :)
Wow! Läckert!
Snyggt!!
O lööööv! Snygg du är!Kanske borde investera i ett par mörkare rosa oxå;-)KramK
Vilken glad och vårig färg! Modiga du. Jag kör med svarta leggnings och jeans.
Härligt!Ut och sprid lite färg!(sa hon som drog på sig svarta leggings...igen)
Fint!Jag önskar att jag var lika modig med färg.
Ursnyggt!
Snyggt! Synd att Mello är slut, annars hade du fått gratisbiljett! :)
Må din dag bli lika uppiggande som dina läckra brallor :)
Fräscht med rosa brallor! Jag är bra sugen på ett par jag med. =)
Så jävla snyggt!!!!!!!!!
Åh va ja gillar't!
Det är såå snyggt med rosa byxor! Måste också köpa ett par!
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.
snyggt!
SvaraRaderaUnderbart med färgglatt!
SvaraRaderaSå coola!!
SvaraRaderaNär man såg brallorna på, var de riktigt snygga. :) Trevlig färgklick, och då är jag ändå inget fan av rosa. :)
SvaraRaderaWow! Läckert!
SvaraRaderaSnyggt!!
SvaraRaderaO lööööv! Snygg du är!
SvaraRaderaKanske borde investera i ett par mörkare rosa oxå;-)
KramK
Vilken glad och vårig färg!
SvaraRaderaModiga du. Jag kör med svarta leggnings och jeans.
Härligt!
SvaraRaderaUt och sprid lite färg!
(sa hon som drog på sig svarta leggings...igen)
Fint!
SvaraRaderaJag önskar att jag var lika modig med färg.
Ursnyggt!
SvaraRaderaSnyggt! Synd att Mello är slut, annars hade du fått gratisbiljett! :)
SvaraRaderaMå din dag bli lika uppiggande som dina läckra brallor :)
SvaraRaderaFräscht med rosa brallor! Jag är bra sugen på ett par jag med. =)
SvaraRaderaSå jävla snyggt!!!!!!!!!
SvaraRaderaÅh va ja gillar't!
SvaraRaderaDet är såå snyggt med rosa byxor! Måste också köpa ett par!
SvaraRadera