fredag 9 mars 2012

Nu tar chefen helg





Efter en 48-timmars arbetsvecka tar chefen nu helg.

Skål!

5 kommentarer:

  1. Inte en sekund för tidigt, skål på dig du hårt arbetande:)

    SvaraRadera
  2. Inte en sekund för tidigt, skål på dig du hårt arbetande:)

    SvaraRadera
  3. Det gör chefen alldeles rätt i, ha det gott.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.