Kontrar med digestive, kanelbulle & bananaskid (sån däringa kola med banansmak). Funderar på att hugga in på makens choklad. Visserligen mörk men havssalt och mandel... Men annars har min dag varit bra. Och imorgon är det torsdag :)
Jättesnygga byxor. Jag vill också ha färg nu! Vill ha ett par röda. Och torsdag, den här torsdagen i alla fall, är mycket bättre än dagens onsdag. För jag har semester!
Det kan vara så att rosa byxor kräver rosa nagellack?
SvaraRaderaJapp. Det gör det. För torsdag är en dag närmare helgen!
SvaraRaderaTorsdagar är nästan alltid bättre!
SvaraRaderaTorsdag är mycket bättre än onsdag.
SvaraRaderaKram
Kontrar med digestive, kanelbulle & bananaskid (sån däringa kola med banansmak). Funderar på att hugga in på makens choklad. Visserligen mörk men havssalt och mandel... Men annars har min dag varit bra.
SvaraRaderaOch imorgon är det torsdag :)
Jag trodde att det var torsdag nästan hela dagen idag. Skit!
SvaraRaderaI alla fall så tycker jag att du var jättesnygg i dom rosa byxorna!!
Kram
Imorgon är det torsdag. Sååå mycket bättre än onsdag!
SvaraRaderaJättesnygga byxor. Jag vill också ha färg nu! Vill ha ett par röda.
SvaraRaderaOch torsdag, den här torsdagen i alla fall, är mycket bättre än dagens onsdag. För jag har semester!
Hoppas din torsdag är mycket bättre!
SvaraRaderaDu inspirerade mig att köpa 3 par nya jeans! :-) Tack!
KRAM
Ja fast det var den inte ;-(. Hoppas den var det för dig!
SvaraRadera