måndag 5 mars 2012

Lååång dag

Tur att jag inte har så här sena kvällsmöten så ofta.
Lite seg att va hemifrån mellan kl 7.00 och 21.30.

Ännu mer tur är att min dag varit energigivande med flera trevliga möten.
Att möta människor och visa förståelse är min bensin just nu.
Och ännu mer bensin är det när jag får positiv feedback.

Jag börjar känna livet i mig igen.
Om det beror på att våren är på ingång eller att jag är på väg in i en smått manisk period låter jag vara osagt.

Oavsett vad så känns det härligt!

7 kommentarer:

  1. Skönt att du känner livet i dig! Å avundsvärt att du suttit på möten som gett något. Jag har flyttat till www.oftaresommar.blogspot.com
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Skönt att du känner livet i dig! Å avundsvärt att du suttit på möten som gett något. Jag har flyttat till www.oftaresommar.blogspot.com
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Skönt att du känner livet i dig! Å avundsvärt att du suttit på möten som gett något. Jag har flyttat till www.oftaresommar.blogspot.com
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Skönt att du känner livet i dig! Å avundsvärt att du suttit på möten som gett något. Jag har flyttat till www.oftaresommar.blogspot.com
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Hoppas det är våren...i kombo med liiite maniskhet!

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.