lördag 17 mars 2012

Kalas all day long





Idag blir det smörgåstårta både till lunch och middag. Tror det stillar mitt smörgåsbegär för flera dagar framåt.


3 kommentarer:

  1. Ska du sadla om till kallskänka?;)
    Jättefin smörgåstårta!

    SvaraRadera
  2. Åh vilken smörgåstårta! Ser väldigt god ut.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.