Firad på sängen som han inatt sov på golvet. 7-åringar är bra konstiga varelser.
Nintendo 3DS (för det gamla Nintendot blivit omodernt), Fifa 12, en bok, fotbollskort med album, kalsonger och en chokladask blev morgonens skörd.
Älskade unge! Du är en 7-åring som är en liten kille som är charmig, skojfrisk, pedantisk, har stor integritet och framförallt är han en fotbollsintresserad bolltrollare. Där kan vi snacka bollkänsla.
Nu ska jag dricka morgonkaffe och käka Daimtårta. Födelsedagsbarnets favorit. Lättbakad sådan. Bara att besöka frysdisken i närmaste affär.
Sju är väl ändå världens bästa ...
SvaraRaderaGrattis till sjuåringen! Hoppas ni får en rolig dag.
SvaraRadera7 år, det är stort. Och barn, de är bra botemedel mot demoner, har jag märkt. Önskar er en fin födelsedag.
SvaraRadera7 år, det är stort. Och barn, de är bra botemedel mot demoner, har jag märkt. Önskar er en fin födelsedag.
SvaraRaderaMysigt med 7årskalas. Grattis till honom!
SvaraRaderaGrattis till 7-åringen!
SvaraRaderaSju år stort! Grattis!
SvaraRaderaOch att börja dagen med dajmtårta! Underbart!
Grattis!
SvaraRaderaGrattis till 7-åringen!
SvaraRadera