fredag 23 mars 2012

En kaffe till tack






Efter besprutningen hos dr gick jag en extrasväng i solskenet. Passade på att fota restaurangen vi ska till ikväll.






Lite kaffe framför datorn smakade bra efter solskenspromenaden.

Eh. Just ja. Jobba var det ju.

1 kommentar:

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.